Saturday, February 12, 2011

Ποδήλατα

Τον τελευταίο καιρό (μετά το καλοκαίρι και σίγουρα μετά τις Γιορτές) παρατήρησα ότι καίω πολύ λιγότερες θερμίδες (βάζω κιλά:P) και χάνω μυική μάζα. Κουράζομαι όταν κάνω κάτι περισσότερο από τα απολύτως βασικά και γενικά έχω αρχίσει να σκέφτομαι ότι μετά τα τριάντα ο οργανισμός έχει μια φυσική πτώση που δεν μπορώ να αναστρέψω.

Πριν λοιπόν καταφύγω στην φυσική τάση και να αποστασιοποιηθώ από όποια ευθύνη έχω, αποφάσισα ότι ήρθε ο καιρός να κάνω κάποιου είδους άσκηση και κατέληξα στο ότι θέλω να αγοράσω ποδήλατο. Με αυτό τον τρόπο ικανοποιώ την απόφασή μου να κάνω τουλάχιστον μια προσπάθεια για φυσική άσκηση αλλά και τον υπερκαταναλωτισμό που πρέπει να συνοδεύει κάθε δραστηριότητα που σκοπό έχει να με κάνει να νιώσω καλύτερα με τον εαυτό μου.

Λοιπόν, η αγορά ποδηλάτου δεν είναι μια απλή υπόθεση. Γρήγορα καταλαβαίνεις ότι υπάρχει μια γενική παραδοχή ότι το ποσό που πρέπει να δώσεις είναι σίγουρα όχι κάτω από 250€. Όλοι συμφωνούν ότι ένα ποδήλατο από super market (100-150€) είναι μια αγορά που θα σε απογοητεύσει βραχυπρόθεσμα αλλά κυρίως μακροπρόθεσμα. Επίσης υπάρχει μια ακόμα παραδοχή που λέει ότι αν δεν θέλεις να δώσεις πάνω από 400€, πιθανόν αξίζει να αγοράσεις με αυτά τα λεφτά ένα μεταχειρισμένο ποδήλατο.

Οκ, εγώ ψάχνω 2 ποδήλατα για να κάνω βόλτες με την κοπέλα μου οπότε σκέφτομαι ότι αν τα αγοράσω μαζί και πληρώσω μετρητά, σίγουρα θα μου κάνουν έκπτωση οπότε με 500€ και για τα δύο θα μπορέσω να έχω 2 καλά entry level ποδήλατα.

Η επόμενη απόφαση είναι, τι ποδήλατο θέλω? Σε γενικές γραμμές μέχρι τώρα έχω καταλήξει στα παρακάτω:

τύπος ποδηλάτου - trekking κάτι σε στιλ κυρίως δρόμοι αλλά και λίγο χωματόδρομος.

ανάρτηση - Αν και ψάχνω για trekking από όσο καταλαβαίνω καλά είναι να υπάρχει ανάρτηση και ιδανικά να κλειδώνει.

ταχύτητες - ιδανικά 24 αλλά δεν είναι σημαντικό και με 21 θα είναι cool.

Φρένα - από όσο διάβασα τα δισκόφρενα είναι περισσότερο σημαντικά για mountain bikes καθώς η λάσπη που πιθανόν να αντιμετωπίσεις δεν θα επηρεάσει την απόδοσή τους. Οπότε v brakes.

λάστιχα - όχι εντελώς λεία αλλά με δυνατότητα να πηγαίνουν και σε χώμα.

σέλα - Αυτό αφορά εμένα και όχι την κοπέλα μου καθώς καλό είναι λένε να αλλάξεις σέλα και να πάρεις μια πιο ανατομική...

Εταιρείες - Στα λεφτά που έχω (500 - 600 € και για τα δυο ποδήλατα μαζί) Ideal, Ballistic...

Αυτά μέχρι τώρα.

Από καταστήματα είναι τα παρακάτω:

http://www.bike-shop.gr που έχει κατά βάση ballistic
http://www.redzeppelin.gr που έχει κυρίως ideal
http://www.podilatorama.gr που έχει κυρίως ideal
επίσης είναι και η ποδηλατούπολη που πέρασα μια βόλτα και η εξυπηρέτηση ήταν χάλια αλλά έχουν 20% ή και καλύτερες εκπτώσεις και στο φτερό μου είπε ότι ένα ποδήλατο που έγραφε 520 € στο ταμπελάκι μου το δίνει 400 € !! και για το δεύτερο άλλα 50+ €. Κυρίως Giant είχε αλλά είπε θα φέρει πολλά από 1η Μαρτίου. Αλλά κάτι δεν μου έχει κάτσει καλά... δεν ξέρω και θα ήθελα feedback αν γνωρίζει κάποιος.


No comments: